22.8.2015

Pari vinkkiä

Loma loppui ja ensimmäinen työviikko on jo takana. Koska lomailin kaukana kaikista kauppahoukutuksista, täytyi heti työviikon alettua käydä tutustumassa kauppojen valikoimiin ;-D.

Cosille suuntasin ensimmäiseksi, mutta siellä ei nyt ollut mitään erityisen houkuttelevaa. Aleksi 13 sen sijaan yllätti, siellä oli montakin kiinnostavaa juttua, mutta tein kuitenkin vain yhden ostoksen, Ril'sin villahuivin. En varsinaisesti ole huivi-ihminen, mutta tämä harmaamusta huivi oli vain niin ihana. Upeat värit, siis tosi tumma harmaa ja musta, tarpeeksi iso, tarpeeksi ohut, tarpeeksi pehmeä! Ja hinta oli edullinen, vain 49,90 €. Kuvassa harmaa taustaväri on liian vaalea, oikea väri on sellainen mustanharmaa!


Ril'sin oli myös tämä kiinnostava musta jakku. Olen aivan varma, että heillä on ollut tuo jakku aikaisemminkin mallistossa, joskus vuosia sitten. Tai ainakin jotakin hyvin samanlaista. No joka tapauksessa, jakku on kaunis ja jos minulla olisi vyötärö, ostaisin sen heti ;-D. Käyttäisin jakkua kapeiden housujen/farkkujen kanssa.....

Lisäksi kenkäosastolta löytyi taas Vagabondin nilkkurit! Teräväkärkiset ja isolla korolla. Mieli teki ruveta niitä heti sovittelemaan, mutta järki sanoi että minullahan on nilkkurit, itse asiassa useammatkin ;-D. Aika näyttää kumpi voittaa, uusia nilkkureita hinkuva mieli vai järki!

Selatessani Vagabondin nettisivuja löysin vielä lisääkin houkutuksia, pitsinilkkurit ja kultakengät! Aika ihania, vai mitä?

12 kommenttia:

  1. Musta huivi on aina hyvä valinta. Käy kaiken kanssa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsinkin minulla, kun kaikki vaatteet ovat mustaa tai harmaata ;-D. Jostakin kumman syystä olen alkanut ajattelemaan viininpunaista laukkua....

      Poista
  2. Ihana huivi. Mä olen sellainen huivi-ihminen, niitä tulee ostettua jopa muutama vuodessa. Alkaa olla aika monen väristä ja mallista ja näköistä. Noi Vagabondan pitsimilkkurit on aivan ihanat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taas olen enempi kenkä-ihminen ja niitä on ja lisää kertyy, ovat pahukset tilaa vievempiä kuin huivit ;-D. Mutta kyllä kauniit huivitkin viekottelevat ja olen jo oppinut niitä käyttämäänkin! Tämäkin huivi on jo ollut käytössä aamuisin töihin mennessä, kun on kuitenkin aika viileää, eikä viitsi takkia ottaa mukaan.

      Poista
  3. Kiva kun postasit pitkästä aikaa, olenkin jo kaivannut sinua:)

    Kaunis huivi! Harmaa on niin kaunis väri kaikissa eri sävyissään. Piristää mukavasti mustaa :D
    Itse olen ehdottomasti huivi-ihminen, ja huiveissa on tosiaan se hyvä puoli, että menevät pieneen tilaan. Vaikka olenkin yrittänyt raivata kaappejamme ja vähentää tavaraa, olen ajatellut, että huiveja mahtuu aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun kommentoit, minäkin olen jo kaivannut kommenttejasi ;-D.

      Totta puhut, huivit menevät pieneen tilaan toisin kuin kengät! Olen yrittänyt raivata tavaroitani jo puolitoista vuotta, aika heikolla menestyksellä. Tosin tavaraa on lähtenyt, mutta kun ei se oikein näy missään ;-D. Mutta jatketaan harjoituksia....

      Poista
  4. Ihana harmaa huivi! Minä olen oikea huivifriikki. Aina huivi kaulassa ja aina uusi mielessä. Onneksi kirppikseltä löytyy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään tosiaan tuon huivin väristä ja hillitystä leopardikuviosta ;-D. Minä vasta opettelen huivin käyttöä ja olen vasta ihan viime aikona huomannut, että huivin koolla on merkitystä! Huivi voi olla iso tai pieni, mutta sen pitää olla oikean kokoinen minulle. En oikein osaa selittää kunnolla mitä tarkoitan, mutta luulen että ymmärrät kyllä.....

      Poista
  5. Kaunis huivi ja värinsä takia sopii moneen lähtöön.
    Mulla on huiveja varmaan kymmenen. Eikä se taida olla edes paljoa :). Halvemmista sekoitehuiveista kalliimpiin silkki-, pellava- ja villahuiveihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Heli, sattuipa hauskasti, jätin juuri kommentin blogiisi ja täällä odottikin kommentti sinulta ;-D. Joo, siihen nähden kuinka paljon käytän huiveja, joka on siis aika vähän, niitä on kertynyt aika monta! Mutta aion sitkeästi opetella niitä käyttämään.

      Hatut ja muunkinlaiset päähineet myös kiehtovat eli voisihan niitä huiveja käyttää myös päähineenä! Nyt on ihan pakko mennä kaivelemaan huivilaatikkoa ja ryhtyä mallailemaan niitä päähän ;-D.

      Poista
    2. Juu, huivin kun laittaa päähän niin sehän on itse asiassa vallan naisellista. Tukkakin pysyy sen alla paremmin huonolla säällä. Ehkä? Oon aina miettinyt, että jos huivin laittaisi päähän silleen nätisti, niin miten se pysyy? Ainakin silkkihuivit on niin liukkaita, mutta pinni, niitä sellaisia huomaamattomia, pari sellaista niin eiköhän pysy.

      Poista
    3. Liukkaat silkkihuivit eivät kyllä kovin hyvin päässä pysy, mutta muista voisi jotakin rakennella. Olen kerännyt Pinterestiin kaikenlaisia pääkappaleita tähän tauluun: https://fi.pinterest.com/buduaari/paahineet/

      Poista